826

Затримано крадія власності комбінату

17 листопада електрослюсар залізничного цеху виявив крадіжку 24 відрізків мідних кабелів з резервних витків тепловозу, які знаходилися в депо цеху. Загальна довжина кабелів склала приблизно 40 метрів. При перегляді відеозаписів з камер спостереження в депо було встановлено, що 12 листопада невідома особа у робочому одязі з логотипом АТ "Марганецький ГЗК", у проміжок часу з 14.00 до 15.30, за допомогою електроболгарки відрізала перемички кабелю, які згодом – вкрала. Ретельною перевіркою було встановлено, що ця людина є працівником комбінату, а точніше – слюсаром-електриком залізничного цеху.

18 листопада Марганецький міський відділ поліції відкрив до зловмисника кримінальне провадження за ст.185 ч.4 Кримінального кодексу України, адже крадіжка, що учинена в умовах воєнного або надзвичайного стану, – є особливо кваліфікованим складом злочину.

Підземні видобувні цехи

Минулого тижня шахта №3/5 почала активно ліквідовувати відставання з видобутку руди, яке було допущено за декілька тижнів до цього. Проте нічна зміна минулого понеділка з планом не впоралася через виконання гірниками комплексу ручних робіт, після якого вони займалися перегоном гірничого обладнання. У середу виробнича ситуація дещо повторилася – план з видобутку було не виконано через ручні роботи. Всі ці причини виникають через одну обставину – у вибої дуже складні гірничо-геологічні умови.

На шахті №9/10 нічна зміна трохи не дотягнула до виконання плану через посадкові роботи, які розпочалися у 30-му та західному конвеєрному вибоях. Також на невиконанні плану позначилися роботи по обладнанню нового сполучення у західному відкотному вибої з подальшим перекріпленням гірничої виробки. У середу ситуація стабілізувалася – планові показники як з видобутку руди, так і з прохідки гірничих виробок виконуються.

Дещо нестабільно відпрацювала минулий тиждень шахта №14/15, але з початку місяця всі встановлені показники колективом "чотирнадцятої" виконуються в запланованих об’ємах. Минулого понеділка добовий план з видобутку руди не виконано через пошкодження двигуна КТМ у 24-му південному вибої та перегону обладнання по 1-му північно-східному вибою. А у середу нічна зміна недовиконала план на 50 тонн через вихід з ладу мотор-барабану у 23-му південному вибої. Також були деякі проблеми по гірничопрохідницьким роботам. Минулої середи добовий план недовиконаний через вихід з ладу ППН-1С у 26-му південному штреку та перехід бригади Артема Кузьміна для перекріплення поширення під привід на 4-ій панелі.

Ремонти у Грушівському кар’єрі

До фінальної стадії наближаються ремонтні роботи, які вже тривалий час виконуються на 5-тисячному роторному комплексі. Минулого тижня черговий персонал займався заміною зношених кабелів на екскаваторі та робочих роликів на магістральних конвеєрах, а згодом, після отримання з ремонту валів, приступив до збирання редуктора ротора.

Також низка ремонтних робіт виконувалась і на крокуючих екскаваторах кар’єру. Минулого понеділка на крокуючому екскаваторі №2 спеціалісти займалися налагодженням приводу обертання, а на 116-ій машині – заміною підйомних канатів. Також гарні новини є по стану крокуючого екскаватора №69, на якому минулого тижня закінчились підготовчі роботи для запуску екскаватора. У нічну зміну минулої середи екіпаж екскаватора займався просушкою всіх електричних машин, наладкою всіх приводів та запуском у роботу.