51

Запобігання крадіжки ТМЦ комбінату

10 січня о 10.30 начальник шахти №9/10 повідомив бюро економічної безпеки про те, що машиніст бульдозера Грушівського кар’єру та підземний кріпильник шахти №9/10 здійснили крадіжку дизельного палива. Під час проведення перевірки інформації робітники бюро економічної безпеки встановили, що машиніст бульдозера протягом тижня працював на машині і зекономив дизпаливо у кількості 10 літрів, які згодом передав підземному кріпильнику для подальшого вивозу на особистому автомобілі. Проводиться додаткове розслідування.

Підземні видобувні цехи

Другий тиждень нового року майже для всіх шахт Марганецького гірничо-збагачувального комбінату видався досить складним. Гірникам часто заважали негативні гірничо-геологічні умови, також свою частку внесла нестача персоналу, яка зумовлена високою захворюваністю персоналу і призовом до лав ЗСУ.

Та шахта №3/5 весь минулий тиждень не виконувала свої встановлені планові зобов’язання через те, що вибій, у якому працює очисна бригада, доводилося постійно зупиняти на виконання ручних робіт з перекріплення виробки.

Подібна ситуація склалася і на шахті №9/10. Минулого понеділка добові планові показники недовиконані через ручні роботи у західному відкотному штреку та перегін комбайну по 12-му південному. За даними на минулу середу видобуток руди також недовиконаний через відсутність електроенергії у другу технологічну зміну. Цього тижня у надрах "дев’ять-десять" відновилися прохідницькі роботи – у п’ятницю працювало три вибої по прохідці, а також попутно гірники займалися підготовкою до ремонту двох гірничих виробок. Також впродовж минулого тижня виконувалось перекріплення західного конвеєрного штреку – невдовзі він запуститься у роботу.

Шахта №14/15 більш-менш вдало відпрацювала минулий тиждень, проте добові показники четверга недовиконані на 130 тонн через два перегони обладнання по 1-му північному вибою і по 23-му південному. Також були деякі проблеми з гірничопрохідницьких робіт, а точніше у 26-му південному вибої, де гірники займалися заміною первинного валу на ППН-1С.

Минулого тижня продовжувались монтажні роботи за участю робітників шахти та спеціалізованих бригад ПМВЗР – по СК-60 виконувалась вулканізація стику, а у 25-му південному зривання колій та настил трапів.

Ремонти у Грушівському кар’єрі

На початку минулого тижня, поки діяли обмеження споживання електроенергії, на 5-тисячному роторному комплексі виконувались регламентні роботи зі встановлення джексонів на стику стріли ротора та заміна м’якої муфти на приводному редукторі привідної станції №3. У п’ятницю роботу роторного екскаватора довелося зупинити через вулканізацію стику на 3-му вибійному конвеєрі.

Весь минулий тиждень на крокуючому екскаваторі №138 виконувались підготовчі роботи до підйому екскаватора. У середу, після встановлювання правої лижі та налаштування опорних пристроїв гідросистеми, силами ремонтних бригад кар’єру та ПМВЗР почався підйом машини. Тим часом на крокуючому екскаваторі №69 виконувався ремонт первинного валу редуктора тяги в умовах ремонтно-механічного цеху. У п’ятницю вал вже монтувався на екскаваторі.

Також не обійшлося і без ремонтних робіт на крупногабаритних машинах. На бульдозері СД-8Н №2 виконувався ремонт натяжного механізму, а на Т-20 №12 – заміна опорних катків.